دل تنگ
  » شعر

  » دل تنگی
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

Online User
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

» ردیاب جی پی اس ماشین
» ارم زوتی z300
» صیغه یابی
» جلو پنجره زوتی
» درگاه پرداخت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یارباوفا فرافیس و آدرس moh110.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» شعر

زیباست این زندگی با تو... فقط با تو
 زیباست لحظه های عاشقی... با تو... تنها در كنار تو
 زیباست لحظه ی غروب ...با تو... فقط به یاد تو
 لحظه ای كه با تو هستم بهترین لحظه ی زندگی ام است
 كه دلم نمیخواهد آن لحظه بگذرد
 دلم میخواهد آن لحظه كه در كنار تو هستم
 هیچگاه به پایان نرسد
 زیباست این زندگی در كنار تو... فقط با عشق تو
 زیباست لحظه ای كه در زیر باران قدم میزنم
 یا با تو... و یا به یاد تو
 این زندگی زیباتر از گذشته میگذرد
 چون با تو... وعاشق تو هستم
 این لحظه ها عاشقانه تر از همیشه میگذرد



»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, توسط بچه | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي
دریافت كد لوگو