دل تنگ
  » دوستم داشته باش

  » دل تنگی
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

Online User
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

» ردیاب جی پی اس ماشین
» ارم زوتی z300
» جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یارباوفا فرافیس و آدرس moh110.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» دوستم داشته باش

نمی خوام بگم دوستم داشته باش چون می دونم دوستم نداری....

نمی خوام بگم عاشقتم چون می دونم عاشق یکی دیگه ای.....

نمی خوام بگم برای من باش چون می دونم سهم یکی دیگه ای....

نمی خوام بگم با من حرف بزن چون می دونم با من حرفی واسه گفتن نداری....

فقط میگم ...منو ببخش...منو ببخش چون عاشقت شدم....

نمي بخشمت ....بخاطر تمام خنده هايي كه از صورتم گرفتي ....

بخاطر تمام غمهايي كه بر صورتم نشاندي ....

نمي بخشمت.... بخاطر دلي كه برايم شكستي .... .. بخاطر احساسي كه برايم پرپر كردي .....

نمي بخشمت .... بخاطر زخمي كه بر وجودم نشاندي.....بخاطر نمكي كه بر زخمم گذاردي....

و مي بخشمت بخاطر عشقي كه بر قلبم حك كردي.



»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, توسط بچه | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي
دریافت كد لوگو