دل تنگ
  » دل تنگ های من

  » دل تنگی
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

Online User
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

» ردیاب جی پی اس ماشین
» ارم زوتی z300
» صیغه یابی
» جلو پنجره زوتی
» درگاه پرداخت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یارباوفا فرافیس و آدرس moh110.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» دل تنگ های من

    گـ ـاه دلتنــگـ ـ مـ ـے شـوم .....

 


         دلتننگـ تـ ـر از هـمہ دلتـنگـ ـے هـ ـا....


         گـ ــوشـہ اے مـے نشیــنم...


         و حـ ـسرتــ هـ ـا را مـ ‌ـے شمــ ـارم...


        بـاختـن هـ ـا را و صـ ـداے شکـستن هـ ـا را...


       نمـ ـے دانم من کـ ـدام امید را نـا امید کـ ـردم....


         کـ ـدام خـ ـواهش را نشنــیدم...


        و بــہ کـ ـدام دلـتنگے خـندیدم..

 


        کـ ـہ این چــنین دلــ تنـگم!!!!

 

     

                        زندگی باید کرد...                                                          

                روزگارا که چنین سخت به من میگیری ...                                                    

                 با خبر باش که پژمردن من آسان نیست ...                                                   

              گرچه دلگیرتر از دیروزم ...                                                 

               گرچه فردای غم انگیز مرا میخواند ...                                               

               لیک باور دارم دلخوشی هام کم نیست ...                                            

                   زندگی باید کرد...                                                  

 



»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, توسط بچه | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي
دریافت كد لوگو